Saturday, March 28, 2009

Syukur lah..

Syukurlah.. ramai pada rakan2 kita dah menampakkan kemajuan dalam kehidupan mereka.. ada yg jadi tokey2 besar.. ada yg jadi pekerja cemerlang.. kita sebagai rakan2 mereka haruslah menyokong sesama kita.. barulah kita boleh lagi maju kehadapan.. antara mereka yg aku nampak sekarang

Danny & Paih
- tokey kepok lekor, kerang rebus kat sebelah restoran Rahmat Indera Mahkota Kuantan.. masyuk la korang yek.. kedai dorang ni siap laptop sorang 1.. macam cyber cafe dah aku tengok.. ehhehe

Padli
- Dah jadi tokey Chicken Wing.. lokasi sama je ngan Danny Paih tuh.. tapi kira okey la masing2 punya bisnes... sedap woo chicken wing dorang nih.. mari mari mari..

Adep hilman
- Ini pulak tokey Satey!! wahhh beshhh. lokasi pon sama ngan yg kat atas nih~! tak rasa lagi.. annti aku senang sket aku oder k!

Bukek
- ini budak ada bukka cawangan burger kat Muadzam.. jauh wo.. dia tokey la.. tapi org lain jaga.. masyuk.. dia pulak duk Kuantan kerja sebagai tukang masak Profesional.. kat sebuah gerai kat Jln Haji Ahmad Kuantan...

Mattar
- dah bekerja "sedap" jugak la kat JB.. aku tak tau kerja sebagai ape.. mengikut kajian lumayan jugak la.. ehehehe


*rakan2 lain aku tak tau la..kalo aku tau nanti aku tambah2 la yek.. maaf la yg korang dah maju tp tader dalam list ni..

0 comments: