Wednesday, November 11, 2009

Status Rakan Thelena buat masa ni

Antara Status rakan2 kita wat masa ni yg aku tau :

aku ( bern)
- biasa la.. takde mende lain dah selain dari keje airbrush aku.. ni je punca rezeki aku.. nak keje bank tak layak hehehe

Danny ( Gilera BMW )
- TOKEY BESAR karaoke kat sebelah terminal.. bersebelahan hotel amende ntah.. nama kedai DAEY STUDIO.. korang nak gi karaoke.. boleh la datang.. tingkat atas.. yg mana agak2 nak jadi artis tu boleh la kesana..

BUKEK
- Rakan kongsi kepada Danny... buat masa ni dia pon masih di STUDIO KARAOKE itu lah.. dengar2 nak wat kedai makan lak.. tak tau la tu,...

FAIZ (vs gundam) dulu flat black ( yg limpa pecah tu)
- sekarang bekerja ngan kerajaan.. keje ape yek.. lupa plak aku.. banci ke ape yek.. gitu2 la.. pegi cek2 kedai orang je keje dia..

Mattar
- Keje kilang petronas kalau tak silap aku kat JB.. jarang sangat la ada kat Kuantan nih.. abis moto2 pon dia bawak gi sana.. dengar nak amik Honda plak.. wah.. sudah maju..

Radi
- Kerja beh gak nih.. keje TNB.. daerah jerantut.. nak kawin dah nih.. nanti kompem tarikh aku bagitau..

Amie penzoil
- keje PKNP.. orang kerajaan langit nih hehhehhee .. dah nak dapat anak dah nih.. tak lama lagi kuar la tu kot.. standby2 la hadiah baby amie.

dobit
- aku tak pasti budak nih.. asik tukar keje je nih.. kalo sesapa yg tau boleh la betulkan ye..

Adik siuk
- ini pon aku tak tau la.. anak org kaya.. tak payah keje pon takpe kot.. aku tak pasti dia keje ape..

Joe pepsi (joe bosan)
- Joe ni masih sekolah lagi hehehe.. bukan.. masih belajar lagi.. sambung belajar lagi.. tak abih2 belajar..

2 comments:

dh0bitsyaHdu~_^ said...

haha..juz nak update status aku kat cni..laz updte by bern on laz november..huhu..skang ni saye..cik dh0bit telah bekerja di agensi nuklear malaysia (MINT) kementerian sains teknologi dan inovasi di bangi..sebgai penolong pegawai tadbir n27..hehe..rezeki aku dpt tetap da kat cni..b4 ni sy bkje kontrak di pejabt pbgunan pskutuan negeri, jabatan pdana menteri di wisma negeri, n.sembilan..sape2 nak carik2 sy..nak anta kad kawen ke, tunang ke, kad branak ke..sye maseh mgunakan no lame..012-37521xx..sm0ge ahli2 thelena yg laen jika maseh mlwat page ini, sile2 lak updte status baru anda..keep in t0uch sllu even tpisah jauh 7 gunung dan 7 lautan p0n..hehe..TQ..

Anonymous said...

Aku sempat lepak ngan geng thelena ni sekejap..bern,mattar,bukek,adik,joe,amie,radhi..asalnya kawan sekolah aku mattar,bukek,radhi..lepas join thelena baru kenal yg lain2 macam bern,amie,adik,joe..yang lain ade gak tapi ramai sgt lak nk taip..bile dah duk KL ni dah terus x contact..cume haritu je ade contact2 ngan mattar..aku doakan member2 thelena semua sihat n success dalam idup dorang..amin..-amiro